понеділок, 24 вересня 2018 р.

Учням 7опр групи
Домашнє завдання
Прочитайте речення й виконайте завдання
1.На концерті звучали лише популярні шлягери.
2.Служба в армії - громадянське доручення кожного чоловіка
3.У моїй роботі лише одна невірна відповідь.
4.Ми познайомилися з тобою в травні місяці.
5.У тебе сім четвергів на тиждень - не можна так часто змінювати свої думки.
6.Самі смачні кулінарні вироби випікають італійські  кулінари.
7.Я завжди памятаю й не забуваю, коли день народження кожного члена моєї родини.
8.Мій тато користується авторитетом серед науковців.
9.Я всю неділю бив байдики,а на вихідних заходився працювати.
10.Я ніколи не приймав участь в учнівській олімпіаді.

А.Знайдіть лексичні помилки
Б.Визначте, з якої причини кожну з них допущено( скористайтеся переліком ,що є в зошиті)
В.Виправте ці помилки(письмово)

1 коментар:

  1. 1.викинути слово - популярні, 2. громадянський обов'язок, 3. неправильна відповідь, 4. в травні, 5. сім пятниць... 6. найсмачніші, 7. завжди пам'ятаю, коли.., 8. користується повагою, 9. весь тиждень... , 10 брати участь, 11. викинути слово "вільних" вакансій.

    ВідповістиВидалити